Pentru celebritati, sa depaseasca 50 de milioane de fani, desi o realizare impresionanta, nu reprezinta un record. Vedete precum Rihanna si Lady Gaga au deja peste 50 milioane de fani pe Facebook. La fel este adevarat ca si pentru brand-urile de servicii, cum ar fi YouTube si Facebook.
Citeste si "Cati fani falsi au companiile pe retelele sociale?"
Coca Cola este insa primul brand de retail care a atins aceasta valoare. Disney, Converse si Starbucks, trei dintre cele mai populare branduri de retail in lume, au mai putin de 40 de milioane de fani pe Facebook.
Pentru a sarbatori acest eveniment, compania a lansat o noua aplicatie pe pagina de Facebook a Coca Cola.Aplicatia invita fanii sa-si prezinte ideile pentru inventiile si cauzele pe care această comunitate online le-ar putea sprijini. Coca Cola va oferi in cele din urma sprijinul sau uneia dintre aceste idei. Ideea sau cauza castigatoare va fi anuntata anul viitor.
sursa: Mashable
0 comentarii:
Comenteaza prin Blogger: