De multe ori, informatii de referinta despre performanta medie sau a competitorilor sunt utile. Alteori, aceste informatii nu sunt specifice sau nu exista. Atunci cand se vorbeste despre procentul mediu de trafic organic (de la motoarele de cautare), rasunsul este "depinde."
Procentul traficului organic depinde, printre alti factori, de industrie si de tipul site-ului. Un site de stiri nu va avea aceleasi valori ca un magazin online. De asemenea, depinde si de piata pe care site-ul functioneaza, de maturitatea si sanatatea acesteia.
In ce priveste site-urile B2B (business to business) de tehnologie, datele Social Media Today plaseaza media de trafic organic pentru primul trimestru al anului 2012 la 39%. Valorile inregistrate de fiecare site au variat insa de la 24% si pana la 66%, cele mai multe incadrandu-se intr-una din extreme.
Vestea buna este insa ca toate site-urile au vazut o crestere a traficului provenit de la motoarele de cautare in primul trimestru din 2012, comparativ cu Q1 2011. Diferenta dintre 2011 si 2012 arata insa o crestere semnificativ mai mare pentru site-urile cu programe SEO active (18% crestere medie), in timp ce site-urile fara activitati sustinute de SEO au inregistrat o crestere mai mica, in medie de 15%.
Mai mult, site-urile care au acordat importanta activitatilor SEO au vazut cresteri ale traficului general, in medie de 25%. Cei care au neglijat SEO au avut scaderi, valorile fiind, in medie, cu 15% mai mici fata de anul trecut.
0 comentarii:
Comenteaza prin Blogger: