La inceputul anului 2011, StumbleUpon era liderul clasamentului platformelor sociale la capitolul trafic referral. In momentul de fata, Facebook este reteaua sociala care aduce cel mai mult trafic site-urilor, StumbleUpon inregistrand o scadere dramatica.
Datele analizate pentru acest studiu sunt furnizate de StatCounter si sunt adunate pe perioada august 2011 - iunie 2012, la nivel mondial. Cum arata graficul de mai sus, Facebook ocupa pozitia 1, dominand topul platformelor sociale care aduc trafic referral site-urilor. StumbleUpon a inregistrat a scadere dramatica, dar ocupa locul doi in clasament, cu valori apropiate de YouTube si Pinterest.
Citeste si "Cat de mult trafic "ar trebui" sa vina de la motoarele de cautare?"
Merita mentionat si ca, desi Facebook este liderul clasamentului platformelor sociale care aduc trafic referral site-urilor, Pinterest aduce magazinelor online de patru ori mai mult trafic care duce la incheierea unei tranzactii.
YouTube, al doilea cel mai mare motor de cautare ca volum de interogari efectuate si primul motor de cautare pe segmentul video, ocupa pozitia trei, dupa StumbleUpon. La mica distanta se afla Pinterest, pe locul patru.La distanta ceva mai mare, pe locul cinci, se afla Reddit, platforma ce inregistreaza o crestere lenta, dar constanta. Locul sase este ocupat de Twitter, iar Digg inchide clasamentul, ocupand locul sapte.
Topul retelelor sociale pe criteriul traficului referral adus site-urilor
- StumbleUpon
- YouTube
- Digg
sursa: Social Media Today
0 comentarii:
Comenteaza prin Blogger: