Un nou studiu publicat anunta ca 43% din cautarile efectuate pe Google, atat de pe dispozitive desktop cat si de pe dispozitive mobile, sunt locale. Datele Google difera de cele ale Bing si Yahoo, in cazul carora procentul este de 25%.
Studiul agentiei de publicitate Chitika compara volumele de cautari locale pe Google, Yahoo si Bing si examineaza atat datele provenind de pe dispozitive desktop, cat si de pe dispozitive mobile. Chitika a analizat "milioane de cautari", intre 21 si 27 septembrie 2012 si a comparat termenii cautati cu propria data de baze, pentru a identifica cautarile locale (expresii ca "langă mine", "din Boston", "in jurul St Louis" etc).

Citeste si "Cum se alege un URL pentru SEO"
Potrivit datelor Chitika, 43% din volumul total de cautari pe Google (mobil si PC) sunt locale, in comparatie cu 25% pe Yahoo si Bing. Aceste date indica o crestere a cautarilor locale, tinand cont de faptul ca, acum doi ani, Google a raportat ca 20% din interogarile facute de pe dispozitive desktop sunt legate de o locatie. De atunci, insa, Google a depus eforturi considerabile in imbunatatirea rezultatelor locale si a hartii, atat pentru desktop, cat si pentru dispozitivele mobile.
Citeste si "Cum se face optimizarea SEO a imaginilor"
In 2011, Google anunta ca 40% din traficul de cautare mobila este local. Saptamana trecuta, un reprezentant Google a declarat ca in prezent 50% din cautarile facute de pe smartphones sunt legate de o locatie. Trebuie tinut cont si de faptul ca nu doar procentul a crescut, ci si volumul de cautari de pe dispozitive mobile.

Chitika a mai anuntat ca aproape 75% din interogarile locale Google provin de pe telefonul mobil. Aceste date nu corespund cu cele ale Bing si Yahoo.
sursa: Search Engine Land
0 comentarii:
Comenteaza prin Blogger: