miercuri, 20 iunie 2012

Reclamele Facebook pentru mobil, de 13 ori mai eficiente decat cele pentru desktop


Cu putin timp in urma, Facebook a upgradat platforma pentru a permite publicarea de reclame care sa fie afisate doar utilizatorilor conectati de pe un dispozitiv mobil. Aceasta modificare permite si studiul eficientei reclamelor Facebook in functie de dispozitiv. Rezultatul este interesant: Facebook ads sunt de 13 ori mai eficiente pe mobil decat pe desktop.

Acum reclamele Facebook pot sa apara doar utilizatorilor de dispozitive mobile


Potrivit datelor, Facebook "sponsored stories" au un CTR (click-through rate) de 13 ori mai bun decat oricare alta forma de publicitate disponibila pe platforma sociala. Acest rezultat se bazeaza pe date stranse in ultimele doua saptamani, de cand Facebook permite publicarea reclamelor pentru mobil, separat de desktop.


Mobilul, mai eficient decat un desktop


Tinand cont de faptul ca sponsored stories este singura forma de publicitate pe Facebook pentru mobil, comparatia este facuta doar intre rezultatele pe care aceasta le inregistreaza pe mobil si desktop. Din studiul realizat de TBG Digital, care a fost bazat pe 278.389.453 afisari a reclamelor de la 17 clienti, sponsored stories au un CTR de 1.14%, la 0.86$ CPC (cost per click) pe dispozitive mobile si un CTR de 0.588%, la 0.63$ CPC, pe desktop.

TechCrunch a comentat rezultatul acestor reclame, considerand ca sunt o veste buna nu doar pentru companii, dar si pentru Facebook, deoarece aduc de 11.2 ori mai multi bani decat toate celelalte forme de publicitate la un loc.

Pe langa TGB Digital, alte doua companii au publicat rezultatele studiilor privind eficienta reclamelor Facebook:

  • AdParlor a derulat o campanie de zeci de mii de dolari, al carei scop a fost aducerea de noi fani pe pagina Facebook. Rezultatele au aratat ca sponsored stories pentru mobile au avut un CTR 0.821%, in timp ce reclamele de desktop au inregistrat un CTR de doar 0,032%. Deci un CTR de 25 de ori mai bun pe mobil.

  • Spruce Media a declarat ca studiul sau asupra eficientei reclamelor Facebook pe mobil a aratat CTR-uri variind de la 0.8% la 1,7%.
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: