Prezenta activa pe social media aduce avantaje clare companiilor. Problema se puna insa in a cuantifica aceste avantaje, in a masura castigurile obtinute (ROI - return on investment). Un studiu realizat de Alchemy Social ajuta la masurarea avantajelor activitatilor de social media. Compania a verificat legatura dintre un click dat de un consumator pe butonul Facebook "Like" si vizitarea site-ului, in cazul magazinelor online.
Studiul Alchemy Social a urmarit comportamentul celor care interactioneaza in mod constant cu pagina companiei, al celor ca nu interactioneaza si al celor care nu sunt fani pe Facebook ai companiei, pentru a vedea cat de des au vizitat magazinul online. Iata rezultatele:
- Fanii paginii Facebook a companiei au facut cu 131% mai multe vizite decat membri Facebook care nu au dat "Like" magazinului online.
- Fani au facut cu 639% mai multe vizite decat non-membrii Facebook.
- Dupa ce o persoana a devenit fan pe Facebook, a vizitat magazinul online, in medie, cu 30% mai des decat inainte.
- Odata ce o persoana a devenit fan, a vizitat site-ul companiei cu 30% mai mult decat inainte.
- Membri Facebook care nu au interactionat cu reclamele au vizitat magazinul online de patru ori mai des decat non-membrii Facebook.
- ROI calculat de Alchemy Social pentru investitia in dobandirea de fani este de 1.292%.
Intrebare: ai cumparat ceva influentat de un post pe Facebook?
0 comentarii:
Comenteaza prin Blogger: