miercuri, 4 iulie 2012

Facebook Insights va masura "mobile reach"

Facebook a anuntat doua modificari. Prima tine de Insights si se refera la includerea indicelui "mobile reach". A doua modificare este efectuata asupra fluxului de stiri si consta in reducerea numarului de materiale care vor fi incarcate simultan.

Facebook Insights va masura "mobile reach"


REACH este numarul total de persoane care au vazut o stire in primele 28 de zile de la publicare. Contorizarea se face atunci cand un mesaj este incarcat si afisat in fluxul de stiri (News Feed). Incepand de astazi, indicele "Reach" va include atat datele pentru desktop, cat  si cele  pentru dispozitive mobile.  Pana acum nu era neclar daca "Reach" masura raspandirea stirii in reteaua sociala doar pentru desktopuri. Aceasta modificare va duce la o analiza mai exacta a datelor, acesta fiind scopul princial al Facebook, nu diferentierea intre desktop si mobil (desi aceste date sunt bine-venite).

Masura incarcarii concomitente a mai putine stiri in flux este menita sa micsoreze timpul de incarcare, astfel incat sa nu mai existe intreruperi la derularea paginii. Pe langa marirea 
eficientei fluxului de stiri, masura va afecta si indicele "Reach". Aceasta deoarece indicele se contorizeaza la incarcarea in pagina. Fiind incarcate mai putine stiri, sansele ca o stire incarcata, dar necitita, sa fie contorizata scad.

Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: