marți, 24 iulie 2012

Twitter a lansat Targeted Tweets, o functionalitate ce permite selectarea audientei pentru Promoted Tweets

Twitter a lansat o noua functionalitate pentru tweet-urile promovate (Promoted Tweets), care permite celor care cumpara publicitate pe reteaua sociala sa defineasca utilizatorii carora le sunt afisate mesajele.


Twitter permite acum selectarea audientei pentru Promoted Tweets





Sub denumirea "targeted tweets" (tweet-uri targetate), noua functionalitate Twitter permite celor care cumpara publicitate pe reteaua sociala sa specifice publicul la care doresc ca mesajul lor sa ajunga. Audienta tweet-urilor promovate putea fi selectata si pana acum, dar numai dupa ce mesajul era publicat pentru toti fanii. Acum, mesajele promovate pot targetate, inainte de a fi publicate, in functie de locatie si de dispozitivul sau platforma de pe care este accesata reteaua sociala.


Twitter a testat aceasta functionalitate cu ajutorul unor companii precum British Airways, Coca-Cola si The Washington Post Co. In prezent, functionalitatea Targeted Tweets este implementata la nivel global pentru toti clientii de publicitate.


sursa: Mashable
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: