Google a anuntat noi update-uri ale retelei sociale Google+. URL-urile custom (vanity) au fost implementate si urmeaza sa fie facute disponibile publicului larg, iar hangout-urile au o nous setare audio, "Studio Mode", dedicata muzicienilor.
Atat Facebook cat si Twitter ofera posibiliatea setarii unui URL custom, numit "vanity". In ciuda numelui, aceasta functionalitate nu tine de vanitate, ci de functionalitate. Accesarea unei paginii de social media cu un link continand un sir de caractere ar descuraja multi fani. In schimb, un URL custom faciliteaza conectarea consumatorilor cu marca.
Reteaua sociala Google+ nu permitea setarea unui URL custom. Acum, insa, Google a anuntat ca functionalitatea de "vanity URL" pentru profile si pagini a fost implementata. Nu este inca disponibila pentru publicul larg, acest lucru fiind facut treptat. In momentul de fata puteti vedea URL-uri custom la paginile Google+ ale lui David Beckhamm, Britney Spears, Toyota, Delta sau Hugo Boss.
Noua setare audio pentru hangout-uri
Reprezentantii Google au anuntat si o noua setare audio pentru hangout-urile Google+. Numita "Studio Mode", aceasta optimizeaza sunetul pentru muzica. Daca pana acum singura setare de sunet disponibila era pentru voce (conversatii), cu implementarea acestei noi funcionalitati utilizatorii vor putea sa aleaga intre "Voice" si "Studio Mode".
Diferenta dintre cele doua moduri audio ale hangout-urilor Google+, in clipul urmator
sursa: cnet
0 comentarii:
Comenteaza prin Blogger: