Conform unui raport publicat de JiWire, tot mai multi utilizatori de dispozitive mobile tag-uiesc locatia in mesajele pe care le publica pe retele sociale de pe dispozitive mobile. In cel de-al doilea sfert al anului 2012, 62% din utilizatorii retelelor sociale au tag-uit locatia in mesaje sau fotografii.
JiWire a publicat trendurile publicarii pe retele sociale si a taguirii locatiei pentru a doua jumatate a anului 2012 in raportul Mobile Audience Insights. Conform datelor din acest document, 62& din utilizatorii retelelor sociale care se conecteaza de pe dispozitive mobile tag-uiesc locatia in mesajele si fotografiile pe care le posteaza.
Acest procent variaza in functie de reteaua sociala. Pe Facebook, 88% din utilizatori tag-uiesc locatia cel putin o data pe luna, in timp ce procentul utilizatoriilor Google+ care includ locatia lor cel putin o data pe luna este de 71%. Twitter urmeaza pe locul trei, cu 68% din utilizatori, iar Instagram pe patru, cu 60 de procente. Aceste procente reflecteaza popularitatea retelelor sociale. Dintre utilizatorii care acceseaza retelele sociale de pe dispozitive mobile, 91% se conecteaza la Facebook, 66% la Google+, 61% la Twitter si 51% la Instagram.
Aspectele demografice variaza de asemenea in functie de reteaua sociala. Peste 60% din utilizatorii Facebook care tag-uiesc locatia au varste cuprinse intre 25 si 54 de ani. In cazul Instagram utilizatorii sunt mai tineri, 64% din ei avand 21-44 de ani. Cei mai in varsta utilizatori sunt pe Google+, unde 70% au peste 35 de ani.
In privinta motivului pentru care includ locatia in mesajele si pozele publicate, raspunsurile celor intervievati sunt interesante. 49% declara ca distribuie locatia pentru a anunta familia si prietenii unde sunt, iar 26% pentru a gasi prietenii din zona si a se intalni cu ei. Celelalte motive sunt insa ingrijoratoare: 31% distribuie locatia "pentru ca este simplu", in timp ce 24% din utilizatorii de dispozitive mobile nu stiu de ce fac asta.
sursa: Social Times
0 comentarii:
Comenteaza prin Blogger: