joi, 16 august 2012

Facebook testeaza livrarea reclamelor in news feed pentru non-fani


Anul trecut, in decembrie, Facebook a inceput sa livreze reclame in fluxul de stiri (news feed) al utilizatorilor. Conditia pentru ca aceste reclame, numite sponsored stories, sa apara era ca utilizatorii sa fi dat Like paginii companiei respective. Acum, reteaua sociala testeaza un sistem de afisare a reclamelor in fluxul de stiri al utilizatorilor, indiferent daca acestia sunt sau nu fani ai companiei care cumpara publicitate.

Facbook va publicare reclamele "sponsored stories" si in news feed-ul non-fanilor paginilor

Citeste si "Facebook testeaza Sponsored Search Results"


Reclamele sponsored stories care apar in news feed arata "organic", ca un post obisnuit, singura diferenta prin care se deosebesc fiind link-ul “sponsored” care apare in coltul postarii. Daca pana acum conditia de afisare a lor era ca utilizatorul pe proofilul caruia apar sa fie fan al companiei, InsideFacebook anunta ca reteaua sociala testeaza livrarea lor si catre utilizatorii care nu au dat Like paginii la care se face reclama.

Aceste reclame vor permite utilizatorilor nu doar sa dea Like stirii afisate, ci si paginii care a publicat-o. Asemanandu-se cu "promoted tweets", noul sistem de publicare a reclamelor va permite companiilor sa comunice cu un public nou, pana acum inaccesibil, si sa isi creasca expunerea mesajelor. Daca pentru companii aceste teste reprezinta o veste buna, pentru utilizatorii Facebook inseamna ca vor vedea reclame indiferent de activitatea lor pe reteaua sociala.

Devin prea agresive reclamele Facebook?
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: