joi, 13 septembrie 2012

Bing Ads testeaza titluri mai lungi

Bing Ads testeaza un format de anunturi cu titlu mai lung. Testul are loc pe piata din SUA si ruleaza pentru un procent mic de cautari pe Bing, dar va fi implementat si pentru cautarile de pe Yahoo. Acest nou format va fi vazut in primele trei anunturi care apar in partea de sus a paginii. Scopul, spune Microsoft, este de a imbunatati rata de click (CTR).

Testul este derulat pe un procent mic de cautari, in SUA



Daca prima propozitie a textului care descrie rezultatul intors la cautare se incheie cu un semn de intrebare sau cu un semn de exclamare, aceasta va fi adaugata la titlu, separata printr-o cratima. Daca prima propozitie este prea lunga, Bing va adauga adresa URL la titlul, in schimbul textului descriptiv, si cu "|" ca separator.

sursa: Search Engine Land
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: