marți, 11 septembrie 2012

Microsoft adCenter a devenit Yahoo Bing Network

Microsoft rebranduieste divizia de publicitate, ca parte a unui parteneriat mai profund cu Yahoo. Reteaua Microsoft adCenter a devenit Yahoo Bing Network.

Parteneriatul dintre Microsoft si Yahoo a devenit mai profund, prin lansarea Yahoo Bing Network



Anunturile Bing le vor inlocui pe cele de pe platforma Microsoft, cunoscuta anterior ca adCenter. Acest rebranding a fost deja lansat pe pagina adCenter.

Citeste si "Bing, nu Google, va fi motorul de cautare implicit pentru Amazon Kindle"


Conform reprezentantilor retelei, Yahoo Bing Network are un public mai bun, avand lunar 151 de milioane de cautari unice in SUA. Utilizatorii care genereaza aceste cautaei sunt susceptibili de a cheltui cu 24% mai mult decat media, si este probabil sa petreaca cu 5% mai mult timp pe site decat utilizatorii Google din SUA.

Microsoft si Yahoo au anuntat un parteneriat de 10 ani in iulie 2009, la scurt timp dupa ce Carol Bartz a preluat functia de CEO, urmandu-l pe Jerry Yang. In conformitate cu termenii acordului, Bing se ocupa de cautarile facute pe Yahoo, iar Yahoo dezvolta strategiile de publicitate.

Reprezentantii Yahoo au declarat in luna aprilie a anului trecut ca dificultatile financiare ale companiei au aparut din cauza parteneriatului. Au aparut atunci intrebari de viabilitatea intelegerii dintre Bing si Yahoo, dar acesta a fost pastrat, cel putin pana in prezent.

sursa: Search Engine Watch
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: