sâmbătă, 8 septembrie 2012

27% dintre proprietarii de smartphones scaneaza coduri QR in magazine

27% dintre proprietarii de smartphones au scanat cel putin un cod QR in timp ce se aflau intr-un magazin. Aceste date sunt prezentate in cadrul  primului raport anual "Mobile Consumer Report", publicat de Vibes.


Posesorii smartphones le folosesc pentru a studia produsele pe care vor sa le cumpere



Conform studiului de marketing pe dispozitive mobile publicat de Vibes, numarul celor care au scanat un cod QR in timp ce se aflau intr-un magazin este cu 7% mai mic decat decat cel anuntat de raportul Empathica. Interesant este, de asemenea, faptul ca raportul arata ca există doua tipuri distincte de activitate in-store pe dispozitive mobile: cumpararea bazata pe comparatia preturilor si cercetare.

Citeste si "Coduri QR: bune practici si esecuri"


Clientii care cumpara produse dupa analiza pretului folosesc dispozitivele mobile in 33% din cazuri pentru a compara preturile unui comerciant cu cele practicate de ceilalti si in 20% din timp pentru a vedea un produs pe site-ul comerciantului.

Consumatorii care fac cercetare de produs cauta asigurari privind calitatea a ceea ce doresc sa cumpere si acceseaza comentarii si review-uri sau scaneaza coduri QR.

Mai jos, un infografic prezentand datele raportului Enpathica privind influentele social media asupra deciziei de cumparare:

Decizia de achizitie a consumatorilor este influentata de informatiile publicate pe retelele sociale


sursa: 2d-code
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: