luni, 1 octombrie 2012

Beneficiile unui blog pentru companii

Un blog este o investitie buna pentru companii. Acest lucru este cunoscut, chiar daca nu multe companii investesc intr-o astfel de platforma. Care sunt insa beneficiile aduse de un blog si care este impactul masurabil al unui blog este un lucru mai putin cunoscut. In cele ce urmeaza, cateva informatii utile despre blogging pentru companii.

Intretinerea unui blog aduce mai multe beneficii companiilor, printre care o prezenta mai solida pe net


Desi prezentate pe scurt, informatiile publicate de HubSpot sunt foarte utile. Datele provin din analiza a peste 1500 de companii, clienti HubSpot. 795 dintre acestia au un blog al companiei, in timp ce 736 nu. Conform informatiilor Hubspot, companiile care au un blog

  • au cu 55% mai multi vizitatori pe site
  • primesc cu 97% mai multe link-uri inbound
  • au cu 434% mai multe pagini indexate
Aceste date sunt completate de informatiile publicate intr-un alt studiu, tot al HubSpot, care arata ca o companie care are un blog obtine, in medie, de doua ori mai mult trafic din email decat o companie care nu a investit intr-un blog.

Avantajele mentionate pana acum tin de generarea de trafic pe siteul companiei si sunt masurabile, dar nu sunt singurele argumente pro blogging pentru companii. Ar mai merita mentionat si ca un blog aduce beneficii SEO companiei, poate genera continut pentru social media si ajuta la crearea unei comunitati in jurul companiei. De asemenea, conform unui studiu Forrester Research, companiile care au investiti intr-un blog au rate de conversie mai bune.

De asemenea, un blog ajuta la umanizarea companiei si este parte a unei strategii de marketing social si marketing integrat. Este util pentru ORM (online reputation management), client service, dezvoltarea brandului, diferentierea companiei fata de competitori si impunerea companiei ca lider in domeniul de activitate. Intretine, de asemenea, liniile de comunicare cu actualii si potentialii clienti.

Publicarea de articole pe blog asigura o expunere mai mare companiei si produselor companiei. Comentariile pe care le primeste blogul ajuta nu doar la intarirea comunitatii, ci permit si promovarea produselor companiei (atat timp cat compania stie cum sa faca acest lucru), indentificarea de oportunitati, de trenduri, dar si activitati de client service.

Cum se poate vedea, discutia despre beneficiile unui blog pentru companii este "stufoasa" si voi reveni cu noi articole pentru a o dezvolata.
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: