Tot mai multe date dovedesc importanta marketingului pe retelele sociale. Prezenta in social media a companiilor este perceputa ca fiind tot mai importanta, iar consumatorii isi fac noi obiceiuri din a interactiona cu mesajele companiilor de pe retelele sociale. In acest sens, Corey Eridon, HubSpot, a publicat "12 Revealing Marketing Stats About Facebook for Business". Iata cateva date interesante.
Citeste si "Consumatorii considera mai importanta pagina de Facebook a unei companii decat site-ul | infographic"
- 42% din oamenii de marketing considera ca Facebook este important pentru afacerea lor
- numarul companiilor care considera Facebook important pentru activitatea lor a crescut la 75% in ultimii 3 ani
- 62% din oamenii de marketing anunta ca social media a capatat un rol mai important in campaniile lor de marketing in ultimele 6 luni
- rata de obtinere de noi clienti prin social media este cu 100% mai mare decat cea a marketingului intruziv (traditional)
- 77% din companiile B2C (business to consumer) si 43% din companiile B2B (business to business) obtin clienti noi prin Facebook
- companiile de comert cu amanuntul au obtinut cei mai multi clienti prin Facebook
sursa: HubSpot
0 comentarii:
Comenteaza prin Blogger: