miercuri, 31 octombrie 2012

Google a lansat un redesign al ferestrei de compunere a mesajelor email

Google a implementat un nou design al ferestrei de compunere a mesajelor email. Acesta a fost lansat publicului larg, iar in urmatoarea perioada urmeaza sa fie implementate cateva modificari suplimentare. Iata ce presupune noul design Google.

Iata cum arata si cum functioneaza noul design Gmail al ferestrei de redactare a mesajelor email


"Noi incercam intotdeauna sa facem din Gmail un serviciu mai rapid si mai usor de utilizat, asa ca astazi vom introduce un design complet reproiectat al ferestrei de redactare a mesajelor email", a anuntat Google pe blogul oficial..

Citeste si "Google Docs devine Google Drive"


Redesignul Google urmareste sa permita utilizatorilor sa trimita mesaje email mai repede si mai facil. In acest sens, fereastra de compunere a email-urilor se deschide acum ca o fereastra pop-up, care functioneaza asemanator cu interfata de chat. Utilizatorii Gmail pot astfel deschide mesaje mai vechi si drafturi fara sa paraseasca fereastra de redactare si pot inclusiv cauta informatii pe Google. De asemenea, interfata de redactare a mesajelor email permite minimizarea sau deschiderea mai multor ferestre.

Citeste si "Trucuri avansate pentru cautarea pe Google"


Redesignul Google incearca sa reduca elementele neesentiale ale interfetei. Toate controalele sunt prezente, insa sunt afisate doar atunci cand utilizatorul are nevoie sa le acceseze. De asemenea, au fost adaugate unele caracteristici noi, precum capacitatea de a insera cu usurinta mai multe imagini in text.

La adaugarea de destinatari ai mesajului email sunt afisate acum fotografiile de profil ale contactelor, alaturi de completarea automata (autosuggest), pentru a ajuta utilizatorii sa gaseasca mai repede persoana potrivita. De asemenea, destinatarii pot fi mutati de la "To:" la "Cc:" si "Bcc:" prin glisare. Dupa adaugarea destinatarilor, zona de completare a adresei este minimizata, pentru a ocupa cat mai putin spatiu.

Citeste si "Google testează monetizarea continutului prin micro-plati. Ati plati 50 de centi sa cititi un articol?"


O alta modificare implementata de Google este adaptarea dimensiunii ferestrei de compunere a mesajelor email la dimensiunea ecranului dispozitivului de pe care este accesat Gmail. De asemenea, reply-urile vor ocupa de acum mai putin spatiu vertical.

Conform Google, in urmatoarele luni se vor mai implementa cateva update-uri suplimentare, pentru a definitiva procesul de redesign.
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

2 comentarii:

  1. NU-MI PLACE CA NU MAI AFISEAZA IN VARIANTA DE IMPRIMAT ORA SI DESTINATARUL MAILULUI

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim, daca dai click pe numele destinatarului, expandeaza campul si poti alege adresa expeditorului.

    RăspundețiȘtergere