Va propun o retrospectiva a informatiilor aparute in saptamana 22-28 octombrie 2012. Subiectele acopera stiri despre social media, SEO, marketing pe internet, dispozitive mobile si e-commerce, precum si informatii despre Pinterest, Google si Facebook.
Statistici Pinterest si e-commerce: aduce Pinterest mai multe vanzari decat Facebook?
Pinterest nu mai este noua retea sociala despre care toata lumea vorbeste, asa cum a fost cazul pentru mare parte din 2012, dar arata in continuare mult potential. Statisticile Pinterest, mai ales in ceea ce priveste rata de conversie, numarul de vanzari pe care le genereaza, sunt cel putin convingatoare, astfel incat merita atentia celor care practica marketing social. Conform celor mai multe
8 greseli care fac ca un site sa fie considerat spam de Google
Orice administrator web, blogger, website manager etc are ca obiectiv cresterea volumului de trafic pe care il inregistreaza site-ul de care raspunde. Insa, folosirea anumitor tactici, sau nefolosirea unor strategii, constituie semnale de alarma pentru Google si poate duce la pozitii mai proaste in SERPs (rezultatele din motoarele de cautare) ca urmare a aprecierii ca spam a website-ului cu
Aproape 50% din utilizatorii de dispozitive mobile s-au "despartit" de o companie din cauza lipsei unei platforme pentru mobile
Studiul Going Mobile 2012, realizat de Foolproof, a evaluat calitatea experientei utilizatorului de dispozitive mobile mobil pe baza comportamentului consumatorilor si modelelor de utilizare a mobisite-urilor si aplicatiilor. Mai jos gasiti datele despre comportamentul utilizatorilor de dispozitive mobile si asteptarile lor de la diferitele platforme. Studiul Going Mobile 2012 a fost
Studiu client service: companiile raspund la mai putin de 50% din intrebarile clienților pe Facebook | infografic
Serviciul de relatii clienti, indiferent de denumirea pe care o poarta, trece prin schimbari importante, aduse in mare parte de tehnologie si schimbarile de paradigma care vin cu tehnologia. Se observa o globalizare a activitatiilor de client service, dar si un dialog posibil mai facil intre consumatori si companii, o intarire a vocii publicului si o crestere a exigentei clientilor. Din pacate,
0 comentarii:
Comenteaza prin Blogger: