vineri, 2 noiembrie 2012

E-commerce: 50% din vanzarile online vor proveni din social media pana in 2015 | INFOGRAFIC

Desi problema avantajelor prezentei in social media a companiilor este privita cu scepticism, un nou infografic arata ca activitatile de comert social vor genera 30 de miliarde dolari anual pana in 2015, cu jumatate din vanzarile online avand loc prin intermediul social media.

Pana in 2015, se estimeaza ca 50% din comertul online va avea loc prin intermediul social media



Infograficul este publicat de Vocus, o companie ce livreaza solutii de marketing online, si evidentiaza statistici apartinand Gartner Research despre cum folosesc companiile in prezent retelele sociale si care sunt trendurile care se intrevad.

Citeste si "Studiu e-commerce: recenziile online sunt cu 157% mai eficiente decat reclamele traditionale"


Conform datelor, Facebook aduce 26% din traficul referral al websiteurilor companiilor si acest procent este asteptat sa creasca in perioada urmatoare. De asemenea, aproximativ 20% din cumparatori prefera sa achizitioneze un produs online prin intermediul paginii de Facebook a unui magazin online, in detrimentul siteul sau de e-commerce.

Desi utilizatorii Facebook utilizeaza in mare masura platforma pentru uz personal, una din trei companii au investit in dezvoltarea prezentei pe Facebook pentru ca mesajul lor saa ajunga la consumatori. Aproximativ 10 de milioane de companii au o pagina Facebook si 89% din agentiile de publicitate utilizeaza reteaua sociala pentru a-si promova clientii.

Utilizatorii Facebook care urmaresc un brand pe reteaua sociala sunt, de asemenea, mult mai probabil sa cumpere un produs de la compania respectiva decat non-fanii. Aproximativ 86% din intreprinderile mici cred ca Facebook este un instrument de marketing valoros pentru brandul lor.

Citeste si "Statistici e-commerce: 66% din consumatori prefera magazinele online | INFOGRAFIC"


Mai jos, alte statistici Gartner Research, precum si infograficul Vocus despre viitorul activitatilor de e-commerce:


  • 1 din 7 oameni folosesc Facebook, in scopuri personale
  • 1 din 3 companii sunt prezente pe Facebook
  • aproximativ 10 milioane de companii au pagini Facebook
  • exista 42 de milioane de pagini Facebook, majoritatea pentru companii
  • 17% din paginile Facebook sunt folosite pentru a vinde produse
  • 89% din agentiile de publicitate se folosesc de Facebook pentru promovarea clientilor
  • fanii unei paginii Facebook sunt clienti mai valorosi, cu 79% mai probabili sa achizitioneze un produs al companiei
  • un fan al unei pagini Facebook e cu 74% mai probabil sa recomande produsele companiei unui prieten
  • 86% din intreprinderile mici cred ca Facebook este un instrument de marketing valoros
  • Facebook aduce 26% din traficul referral al websiteurilor companiilor
  • 36% din utilizatorii Facebook publica mesaje despre companii pe wall-ul lor
  • 20% din cumparatori prefera sa achizitioneze un produs online prin intermediul paginii de Facebook a unui magazin online
  • 58% din companii inregistreaza o micsorare a costurilor de marketing cand isi creaza o prezenta pe Facebook
  • 3,8 miliarde de dolari, dintr-un total de venituri al Facebook de 4,27 miliarde de dolari, a provenit in 2011 din serviciile de publicitate achizitionate de companii
  • in 2012, se estimeaza ca 6 miliarde de dolari va fi suma inregistrata de Facebook din serviciile de publicitate
  • pana in 2015 se estimeaza ca activitatile de comert pe Facebook vor genera 30 de miliarde dolari anual
  • tot pana in 2015, jumatate din vanzarile online vor avea loc prin intermediul social media
  • in 2011, Facebook a prestat pentru 200 de mii de companii mici servicii de publicitate gratuite in valoare de cate 50 de dolari, pentru a le atrage, constituind o investitie de 10 milioane de dolari




sursa: Mashable
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: