miercuri, 1 august 2012

Rata de interactiune a fanilor cu companiile, in crestere pe Facebook

Un studiu realizat de Abobe pe al doilea sfert al anului 2012 aduce vesti bune pentru companiile implicate in marketing social. Conform datelor Adobe, rata de interactiune a fanilor cu mesajele postate de companii pe Facebook este in crestere. Aceasta crestere face parte dintr-un trend ascendent.

Rata de interactiune a fanilor cu mesajele postate de companii pe Facebook este in crestere


Saptamana trecuta, Adobe Digital Marketing a publicat raportul Global Dig­i­tal Adver­tis­ing Update pentru al doilea sfert al anului 2012 (Q2 - lunile aprilie, mai si iunie). In acest raport este evaluata activitatea de publicitate online si sunt prezise trendurile pentru restul anului 2012.

Studiul Adobe analizeaza si rata de interactiune a fanilor cu mesajele publicate de companii pe Facebook. Raportul aduce organizatiilor implicate in activitati de marketing social o veste buna: pe Facebook continua trendul ascendent al ratei de interactiune cu fanii (engagement rate).

Conform Adobe, acest lucru se datoreaza modificarilor pe care Facebook le-a implementat in ultima vreme, inclusiv trecerii la Timeline. Procentual, in Q2 2012, rata de interactiune a crescut cu 60% fata de Q1.

Raportul Global Digital Advertising Update mai arata si ca organizatiile au continuat sa investeasca in 2012 in activitatile de marketing pe Facebook, inregistrandu-se o crestere de 21% in Q2, comparativ cu Q1.
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: