Un studiu realizat de Abobe pe al doilea sfert al anului 2012 aduce vesti bune pentru companiile implicate in marketing social. Conform datelor Adobe, rata de interactiune a fanilor cu mesajele postate de companii pe Facebook este in crestere. Aceasta crestere face parte dintr-un trend ascendent.
Saptamana trecuta, Adobe Digital Marketing a publicat raportul Global Digital Advertising Update pentru al doilea sfert al anului 2012 (Q2 - lunile aprilie, mai si iunie). In acest raport este evaluata activitatea de publicitate online si sunt prezise trendurile pentru restul anului 2012.
Studiul Adobe analizeaza si rata de interactiune a fanilor cu mesajele publicate de companii pe Facebook. Raportul aduce organizatiilor implicate in activitati de marketing social o veste buna: pe Facebook continua trendul ascendent al ratei de interactiune cu fanii (engagement rate).
Conform Adobe, acest lucru se datoreaza modificarilor pe care Facebook le-a implementat in ultima vreme, inclusiv trecerii la Timeline. Procentual, in Q2 2012, rata de interactiune a crescut cu 60% fata de Q1.
Raportul Global Digital Advertising Update mai arata si ca organizatiile au continuat sa investeasca in 2012 in activitatile de marketing pe Facebook, inregistrandu-se o crestere de 21% in Q2, comparativ cu Q1.
0 comentarii:
Comenteaza prin Blogger: