De la introducerea Trending Articles, Facebook a experimentat cu mai
multe design-uri pentru afiarea lor. Dupa ce in luna mai Facebook a
testat afisarea unui singur articol, cu scrol pe orizontala pentru a
vedea mai multe, acum reteaua sociala a dublat numarul stirilor care
apar in caseta Trending Articles.
Pentru cei care nu stiu ce este "Trending Articles", aceasta functionalitate afiseaza in fluxul de stiri (news feed) un update care recomanda articole pe baza popularitatii lor in randul utilizatorilor Facebook. Trending Articles nu reflecta insa corect popularitatea articolelor in social media, deoarece, pentru a fi incluse in caseta de recomandari Facebook, compania care le-a publicat trebuie sa foloseasca o aplicatie "social reader".
Aceste aplicatii "social reader" si introducerea functionalitatii "Trending Articles" au avut un impact semnificativ asupra traficului pe care site-urile de stiri il primesc din Facebook, companiile cu aplicatii "social reader" vazand o crestere simtitoare a traficului.
In luna mai a anului curent Facebook a testat afisarea unei singure stiri, cu scroll orizontal pentru afisarea unui alt articol. Conform datelor de la AppData, acest redesign a dus la scaderea traficului inregistrat de aplicatiile "social reader". Acum, Facebook experimenteaza cu dublarea numarului de articole afisate, anunta InsideFacebook.
In afara de formatul mai mare al casetei Trending Articles, Facebook a eliminat icoana care avertiza utilizatorii daca accesarea unui articol va publica sau nu un update vizibil prietenilor din reteaua sociala. Aceasta avertizare descuraja probabil unii utilizatori Facebook sa foloseasca Trending Articles.
0 comentarii:
Comenteaza prin Blogger: