Dupa o perioada de testare de o luna, Sponsored Search Results
sunt acum o functionalitate complet integrata in Facebook. Companiile
pot cumpara afisari in rezultatele cautarilor efectuate de utilizatori
in reteaua sociala. In imaginea de mai jos puteti vedea cum arata
Sponsored Search Results.
Acum o luna de zile scriam ca Facebook testa o noua forma de publicitate pe reteaua sociala, Sponsored Search Results. In ciuda nemultumirii utilizatorilor, aceasta functionalitate este acum complet functionala pe platforma sociala. "Am lansat o noua functionalitate ce afiseaza rezultate sponsorizate, alaturi de cele organice, cand utilizatorii cauta ceva pe Facebook. Incercam sa intoarcem aplicatii si pagini de care oamenii sa fie interesati", a declarat un reprezentant al companiei.
Citeste si "Facebook testeaza livrarea reclamelor in news feed pentru non-fani"
"Sponsored Search Results" ar trebui sa ajute utilizatorii sa descopere oameni, pagini si aplicatii de care sunt interesati dar pe care nu le cunosc deja, sa ajute companiile sa isi mareasca expunerea si sa creasca veniturile Facebook. In cazul in care un rezultat nu este interesant pentru utilizator, acesta poate apasa butonul "X" din dreptul reclamei pentru a o inchide si a mentiona de ce nu prezenta interes. Conform Facebook, compania pune accent pe relevanta reclamelor pentru utilizatori: "Cand oamenii cauta pe Facebook, gasesc atat rezultate platite cat si organice. Vom face tot posibilul pentru ca aceste rezultate sa fie relevante si targetate corect."
sursa: AllFacebook
PS Puteti gasi mai multe informatii despre Sponsored Search Results citind articolul despre testele efectuate de Facebook pentru implementarea lor.
0 comentarii:
Comenteaza prin Blogger: