Facebook va introduce optiuni de targetare a mesajelor publicate de companii. Paginile Facebook vor avea optiunea de a afisa un mesaj unui public segmentat dupa varsta fanilor, sexul acestora, statutul de relatie sau studiile lor. Modificarea urmareste sa reduca feedback-ul negativ si sa creasca indicele "People talking about this".
Facebook permite targetarea postarilor in functie de locatie si limba inca din 2009. Acest lucru poate fi facut prin accesarea meniului drop-down de langa butonul “Post.”
Reteaua sociala a inceput deja sa implementeze noile optiuni. Ele vor fi facute disponibile treptat, intr-un proces ce va dura cateva saptamani. Conform informatiilor existente, criteriile de targetare vor fi urmatoarele:
- varsta
- sex
- interese
- statutul relatiei
- limba
- educatie
- loc de munca
- locatie (tara sau oras)
Targetarea mesajelor va fi disponibila doar pentru mesajele postate de companii, prin paginile Facebook, mesaje care vor aparea in fluxul de stiri al fanilor (news feed). Toate mesajele vor fi vizibile in continuare pe Timeline-ul pagini.
Acest plus de control asupra publicarii mesajelor pe Facebook va permite o mai buna adaptare a postarii la public. In teorie va reduce numarul de raspunsuri negative pe Facebook (negative feedback) si va duce la cresterea indicelui "Talking About This". De asemenea, va permite publicarea unui numar mai mare de mesaje, fara a spama fanii. Ca efect secundar, va scadea numarul de persoane care vad mesajul, dar, daca targetarea este facuta bine, feedback-ul va fi mai bun.
Mai jos puteti vedea o imagine facuta publica de Facebook, care arata cum vor functiona noile optiuni de targetare.
sursa: Inside Facebook
0 comentarii:
Comenteaza prin Blogger: