joi, 8 noiembrie 2012

Pinterest si marketing online: statistici relevante


Pinterest este aici si, este in crestere. Mai multe studii de caz arata ca Pinterest poate fi o platforma ideala pentru campaniile de marketing ale unor companii. Iata cele mai recente date cu privire la Pinterest si modul in care reteaua sociala este folosita in campaniile de marketing, sub forma unor statistici de marketing pe Pinterest.

Mai multe studii de caz indica faptul ca Pinterest este o platforma potrivita pentru campaniile de marketing ale companiilor




  • Traficul Pinterest s-a dublat din mai 2012


Acest site reprezinta a patra cea mai mare sursa de trafic, dupa Google, traficul direct si traficul referral provenit din Facebook. (sursa: Shareaholic)


  • 25% din companiile din topul Fortune Global 100 au conturi Pinterest


Procentul este relativ scazut in comparatie cu YouTube si Facebook, dar, luand in calcul varsta Pinterest (2,5 ani), acesta e de fapt destul de impresionant si este un numar care, cel mai probabil, va continua sa creasca. (sursa: Burson-Marsteller)


  • 79% din utilizatorii Pinterest sunt femei


In cazul in care publicul tinta al companiei dumneavoastra este in primul rand de sex feminin, atunci Pinterest este platforma potrivita pentru campaniile de marketing. Cu toate acestea, procentul incepe sa se echilibreze, baza de utilizatori de sex feminin fiind de 92% nu cu mult timp in urma. (sursa: Pingdom)

Citeste si "Statistici Pinterest si e-commerce: aduce Pinterest mai multe vanzari decat Facebook?"



  • Este de 13 ori mai probabil ca utilizatorii Zappos sa redistribuie un mesaj al companiei pe Pinterest decat pe Twitter


Luati in considerare adaugarea butonului "PIN IT" pe site-ul dumneavoastra pentru a obtine o expunere mai mare pe retelele sociale si a creste coeficientul de viralitate. (sursa: Bloomberg)


  • 40% din companiile din topul Interbrand Top 100 sunt pe Instagram, comparativ cu 51% pe Pinterest si 64% pe Google+


Aceste date indica posibilitatea ca Pinterest sa depaseasca Google+ in 2013. (sursa: Simply Measured)


  • 57% din utilizatorii de Pinterest interactionează cu postari despre alimente, prima categorie in functie de popularite fiind Foof&Drink 


Companiile din industria alimentara au un motiv in plus de a lua in considerare aceasta retea sociala pentru campaniile de marketing, cea mai populara categorie de Pin-uri fiind Food&Drink. Buna practica instaurata intre companiile din industria alimentara si nu numai presupune includerea unui link catre site-ul lor in descrierea fotografiei, precum si a unui apel la actiune (CTA). (sursa: Compete)

Citeste si "Marketing pe Twitter: exemple de succes"



  • Utilizatorii Pinterest cheltuie mai multi bani, mai des si pe mai multe produse decat utilizatorii oricarei alte retele sociale din top 5


Traim intr-o cultura vizuala. Clientii se inspira din fotografii si clipuri video si vor cumpara influentati de aceste imagini. (sursa: comScore)


  • Consumatorii americani care folosesc Pinterest urmaresc o medie de 9,3 companii de retail


Comparativ cu 6,9 retaileri cat urmaresc utilizatorii Facebook si 8,5 companii urmarite de utilizatorii Twitter, utilizatorii Pinterest ocupa o pozitie fruntasa in acest top. (sursa: Shop.org)
.

  • Postarile Pinterest care includ pretul primesc in medie cu 36% mai multe Like-uri 


Pinterest este acum a treia cea mai populara retea sociala din lume, iar retailerii pot utiliza popularitatea Pinterest pentru a creste in mod semnificativ traficul si vanzarile. (sursa: Shopify)


  • Pinterest genereaza 17% din vanzarile Shopify provenite din social media, fata de 1% in 2011 (sursa: Shopify)



  • Probabilitatea ca un vizitator al site-ului Shopify sa faca o achizitie este cu 10% mai mare daca acesta vine de pe Pinterest, decat de pe alte retele sociale (sursa: Shopify)



  • Valoarea medie a comenzii unui client Shopify este de 80 de dolari daca vine de pe Pinterest, comparativ cu 40 de dolari in cazul Facebook (sursa: Shopify



  • Pinterest generează venituri pe click de peste patru ori mai mari decat Twitter si cu 27% mai mari decat Facebook (sursa: VentureBeat)



  • 81% dintre consumatorii online din SUA au incredere in informatiile și sfaturile de pe Pinterest


Acest fapt se datoreaza, probabil, comunitatii puternice care s-a dezvoltat pe Pinterest. (sursa: BlogHer)

Citeste si "Facebook marketing: importanta pentru companii si statistici utile"



  • Pinterest este acum a treia cea mai populara retea sociala, in urma Facebook si Twitter (sursa: Experian)



  • Pinterest aduce mai mult trafic referral decat Google+, YouTube si LinkedIn impreuna (sursa: Shareaholic)



  • 47% din consumatorii online americani au facut o achizitie pe baza recomandarilor de pe Pinterest (sursa: BlogHer)



  • Probabilitatea ca un utilizator sa viziteze Pinterest este cu 61% mai mare in cazul mamelor decat media americana (sursa: Nielsen)


sursa: Unbounce
Ti-a placut articolul?

Primeste articolele zilnic, prin email!

Urmareste-ma!

0 comentarii:

Comenteaza prin Blogger: